Vertrek - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Esther Duinen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Esther Duinen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Esthervanduinen

Blijf op de hoogte en volg Esther

02 September 2011 | Nederland, Vaassen

Eindelijk! Na ongeveer een half jaar voorbereiding, diverse motivatiebrieven schrijven, afdelingen kiezen, praktijklessen volgen, etc. is dan het vertrek voor een maand klinische stage naar Istanbul! Ik zal daar in een ziekenhuis, op afdeling gynaecologie meelopen en "werken". Het zal mijn eerste echte praktijkervaring worden, aangezien ik in afgelopen jaren alleen maar theorie heb gekregen. Voor de stage hebben we speciaal trainingen gehad om diverse handelingen bij patiënten uit te kunnen voeren. Denk aan buikonderzoek, neurologisch onderzoek, hart en longen beluisteren en bloeddruk opmeten.

Naast deze ervaring die ik op zal doen, zal ik de kans krijgen om de wereldstad Istanbul te verkennen en om voor een langere tijd in het buitenland te wonen. Ik zal verblijven op de campus van de Augustos Universiteit. Er is een sociaal programma opgezet, dus hopelijk zal ik snel nieuwe mensen leren kennen aangezien ik er op het moment alleen voor sta, wat ik best wel spannend vind!

Wie het leuk vind om me te volgen, zie deze site, facebook, mail en skype

  • 03 September 2011 - 10:08

    Mama:

    Hai meisje, de grootste hobbel heb je genomen. Zo'n zwembad en sportschool
    bij de universiteit lijkt me ook wel tof.
    Dat ging goed he dat skypen van ons.
    Het is hier mooi weer maar goed ik moet de praktijk nog doen. Een hele fijne dag en probeer jezelf wat af te leiden. Dikke kus van mij.

  • 03 September 2011 - 12:59

    Chéline:

    Heeey chickie!
    Ik ben trots op je! Hierna ben je 3 koppen groter :) Ik ben benieuwd naar je vlucht en je aankomst en je eerste dag, dus ga je sowieso trouw volgen en hoop je gauw te spreken!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 16267

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 30 Juni 2014

Zuid-Oost Azië

02 September 2011 - 03 Oktober 2011

Klinische stage in Istanbul

Landen bezocht: